utorak, 4. studenoga 2014.

Panta Rei


 *izvor : google.com


Imam 22 godine, i 8 mjeseci i 30 dana, a lajkala sam na fejsbuku tamo neku stranicu, na kojoj ljudi prodaju kućice za lutke i barbike. Sve češće se uhvatim, kako pregledam sve detaljno, od sprata do sprata i razmišljam kakve bih tapete željela u svojoj, a šta bi se sve nalazilo u spavaćoj sobi, kućice za barbike. Fazon je, nikad nisam imala svoju. Imala sam orginal barbike, čijim sam kosama prala stazu ispred kuće i tonu odjeće. Imala sam kuhinju i barbiku koja se porađa. No, nisam imala kuću. Nikad me to nije pretjerano opterećavalo, jer sam ja i tad, kao što to radim dan danas, sve živo improvizovala. Auto od kutije za cipele, krevet od poklopca te iste kutije i tako redom. Danas sam, izgleda, pohlepnija. Možda, jer znam za više i bolje? Možda sam tad te kućice viđala samo na tv-u i bile su mi samo to - nešto s tv-a. Danas nam je sve dostupno, ali je prošao period kad bi to bilo prihvatljivo. Što li se onda svako malo uhvatim u maštariji u kojoj nosim svoju kućicu u rukama, pa je zaigrano posmatram i pipkam? Neki dijelovi nas nikad ne odrastu.

*izvor : sodalive.ba


Uskoro napuštam svoj dom. Ulicu u kojoj vazda neko viče, laje ili turira motor. Prozor s kojeg se vide fabrike iza kojih zalazi Sunce, dok odmaram mozak i pijem kafu. Balkon, s kojeg se vide okićene ulice, u praznično doba i Trg, na kome je prošle godine stojala velika, blistava jelka. Uskoro napuštam ovo poznato. Idem stvarati neke nove uspomene, a tako bih rado, najradije, ponijela svoj dom, poput onog Barbikinog na rukama, kud god pođem. Izgleda će i jedno i drugo, ipak ostati u mojoj mašti.

Možda ja, u suštini, samo previše maštam. Možda se ljudi sele, bez da žele ponijeti svoje domove sa sobom. Možda, ali sam takva. Previše se vežem za mjesta, još više za ljude, a najviše za životinje. Možda ću u novom domu naći ljepotu u činjenici da je tamo još jedan pas našao dom, skupa sa mnom. Možda ću uživati u pogledu iz nove sobe ili nadomjestiti maštarije o uređenju Barbie kućice, uređenjem nove sobe.

Vrijeme neminovno teče, sviđalo mi se to ili ne sviđalo. Nosi nove obaveze, mogućnosti i situacije. Sve što mogu jeste sjetiti se djetinjstva i početi improvizovati. 

Nema komentara:

Objavi komentar